סקין סנטר - טיפולים מקצועיים לעור מושלם
Anti Aging Treatment

טיפול אנטי אייג'ינג

כשאידיאל היופי מכתיב עור פנים מוצק וזוהר וכשסימני ההזדקנות לא מתעכבים למרות העלייה בתוחלת החיים, אין להתפלא שרבים ממהרים לטיפולי האנטי אייג'ינג.

הטכנולוגיה הדרמטולוגית שהתפתחה בשנים האחרונות, מציעה הרבה יותר מטיפולים קוסמטיים משובחים ומתמקדת במגוון פעולות להצערת העור, במטרה לשמור על בריאותו ותכונותיו הרצויות לאורך זמן.

מה זה אנטי אייג'ינג?

אנטי אייג'ינג (Anti-Aging) הוא מונח שמתייחס לטיפולים מוכוונים לבלימת תהליך ההזדקנות ושינויי הגוף ככל שמתקדם הגיל. עיקר הטיפולים מבוצעים בעור הפנים, שנרצה שיישאר רענן, קורן ונעים למראה בכל גיל ובכל עונה.

Anti Aging Contribution
מה תורם טיפול אנטי אייג'ינג?
רויטל מיטרני רודד - קוסמטיקאית מקצועית

אחת ממטרותיו הראשוניות של טיפול אנטי אייג'ינג היא להעביר את עור הפנים שיקום, כדי שיוכל להתמודד טוב יותר עם נזקי החשיפה לקרני השמש לאורך השנים, שינויים הורמונליים גופניים, שינויים מטאבוליים וגם פיגמנטריים שמתקדמים עם הגיל.

המטרה השנייה של הטיפול היא הקניית מראה צעיר ונחשק יותר, שייתכן ואבד עם הזמן. לאורך השנים עור הפנים משתנה ומתחדש, כך שהשינויים הללו מתבטאים אצלו במגוון תצורות: הרחבת כלי הדם המקומיים ואובדן האלסטיות ברקמות התת-עוריות, יבלות קטנות, כתמים, קמטוטים וקמטי הבעה, שקיעה של העיניים, ריפיון שרירי הפנים ומראה דק, יבש, מקומט ובעל הבעה עייפה וזקנה.

בכל אלו יוכלו טיפולי האנטי אייג'ינג לטפל ביעילות רבה. סוגי הטיפולים רבים ומגוונים, כך שכל אחד מהם יוכל לתרום יותר או פחות לסוג מסוים של עור ולעתים גם לאופי אישי של המטופלת או המטופל, לפגמים ולשינויים בעור שחלים אצלם ולשימור יעיל מאוד של התוצאה.

את מוזמנת ליצור קשר איתי לקבלת אבחון חינם: 0522640693 או לחילופין למלא את טופס יצירת הקשר:

Anti Aging Contribution
סוגי הטיפולים הנפוצים

פילינג

הטיפול הפופולרי המזוהה מאוד עם תהליכי האנטי אייג'ינג, מתבצע תוך קילוף שכבות העור הישנות בעומקים שונים והאצת קצב הצמיחה של עור חדש, משוקם ונטול פגמים. טיפולי הפילינג מתבססים על טכנולוגיה הכוללת תרכובות חדשניות, שימוש בלייזר או הבזקי עור ושילוב בין כמה טכניקות עבודה באותו הטיפול.

הזרקות

תחום ההזרקות נחשב רחב ומגוון, מהזרקות למילוי קמטים, שקעים, חללים וצלקות ועד זריקות להשטחת הקמטים על ידי הרפיית השרירים והשגת מראה עורי חלק וצעיר.

ג'ט פיל

טיפולים אלו מתמקדים בהמרצת מחזור הדם, סילוק אנטיאוקסידנטים ומיצוק העור, תוך שימוש בתכשירים בעלי טכנולוגיה מתקדמת והחדרת חומרי הזנה. בסדרת טיפולים מקצועית ניתן לשפר עור עם פיגמנטציה, קמטים ומראה נפול.

מיצוק העור (Tightening)

טיפול אנטי אייג'ינג המתבסס על טכנולוגיית RF (גלי רדיו) שמחממים את הרקמה התת עורית ומעודדים את מתיחת סיבי הקולגן, מה שיוצר מרקם עורי אחיד ומוצק. התהליך מביא להיווצרות סיבים חדשים ולשיפור בזרימת הדם, שגורמים למראה חלק, מתוח וחיוני. 

הידעתם? ניתן למזער ואף למנוע 80% מסימני ההזדקנות!
Anti Aging Contribution
מה הן הסיבות להזדקנות העור?

תהליך הזדקנות העור מורכב ממספר פעולות המתרחשות באופן טבעי ובמקביל:

  • ייצור מופחת של אלסטין וקולגן המעניקים לעור את האלסטיות והמיצוק הטבעיים שלו
  • היווצרות כתמי פיגמנטציה בעקבות חשיפה מרובה לשמש
  • הופעת קמטים, קמטוטים, נימים ונגעים
  • הפחתת שומן תת עורי באופן שיוצר צניחת רקמות, שקעים ואובדן נפח באזורים שונים בפנים.

על פי מחקרים, כ-20% מסימני ההזדקנות כמו ריפיון, קמטים, יובש ופיגמנטציה נוצרים עם הגיל, בעוד ש-80% מהם בכלל נגרמים מנזקים סביבתיים שאנו נחשפים אליהם מידי יום כמו רדיקלים חופשיים (עשן, פיח וכד'), קרינת שמש, תזונה, הפרעות שינה ועוד.

המשמעות היא שניתן לצמצמם עד למינימום האפשרי ואף לבלום כ-80% מהתופעות שנגרמות מהזדקנות העור, הודות למגוון הטיפולים הקיימים.

כדי לשמר את התוצאה הטיפולית לאורך זמן:

  • יש להשתמש בתכשירי הגנה בעלי מסנן קרינה SPF30 ומעלה
  • להקפיד על תחזוקה, תיקון ומניעה באופן עקבי
  • לבצע טיפול אנטי אייג'ינג מתאים לסוג העור ומצבו, לגיל ולמטרות הטיפוליות

 

ומעל לכל – התמדה ובקרה אישית על תוצאות הטיפול ושביעות הרצון ממנו, שיסייעו לאיזון הביולוגי של העור וליצירת מראה צעיר, גמיש ורענן.

  •